Aftel tot bosklas

zaterdag 29 december 2012

Portfolioweek

hoi beste bloggers,
Sorry dat ik zo laat ben maar ik wil niet niets doen als blogger van de week.
Ik weet dat het al een paar weken geleden was toen het portfolioweek was, maar ik ga jullie er toch nog iets over vertellen.
Voor de mensen die niet weten wat een portfolioweek betekent, wij stellen dan onze vrije teksten aan elkaar voor met een creatieve verwerking.    

Maandag: Sorry ik kan hier niets over vertellen want ik was ziek!

Dinsdag:  Ik was eindelijk weer op school. Joachim was bij ons want Lien was ziek.  
We (Trixie,Nicolas en ik) moesten onze teksten voorlezen + nog selecteren en dan een creatieve verwerking kiezen. Ik besloot een powerpoint te maken. 

Woensdag: Yeah! Lien was eindelijk weer terug, maar ik was te laat dus dan maar geen kring.
Ik begon al maar aan mijn creatieve verwerking: "Algemeen nut" ,,een beetje bijwerken hier, dan nog een beetje daar. Zo klaar, Lien! Ik ben klaar!" Ik hielp nog een paar mensen en de dag was om.

Donderdag: Op deze dag mochten we er niets meer aan doen!

Vrijdag:  Oh nee, op deze dag was de presentatie !!! Ik zat verdeeld bij Lut en in de voormiddag begon de presentatie. Ziggo begon, dan Henri enzo verder. Tring!!! Etenstijd! Ik had super veel honger!!! ,,Allemaal naar buiten!" riep Lut. Als de speeltijd om was gingen we weer verder met de presentaties. Mijn mama kwam ergens op het laatste binnen en ik mocht beginnen. Héhé, eindelijk klaar en dan was de week om!
Evie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten