Aftel tot bosklas

vrijdag 20 september 2013

Drukke donderdag

We begonnen de dag met zedenleer . Daar leerden we over Nelson Mandela waar we vervolgens een klein toetsje over kregen. Klaar! We liepen door de gang naar de speelplaats. .
Na de speeltijd was het werktijd en wiskunde, bijna iedereen denkt van:  " Nee, ik haat wiskunde " . Maar ik, ik vind wiskunde best leuk . En alzeker met Lien erbij ! Wie kan er Lien nu niet leuk vinden? Na wiskunde had het vijfde leerjaar werktijd . Ik ging samen met Julio en Shadia naar Mimi . We werkten in onze breukenbundel . ,,Pff, dat was makkelijk zeg!''  Daarna was het FRANS! Het 5de van Lut kwam er bij ! We pakten ons " livre" en "cahier" en werkten er in . "Je cherche un stylo." "Voici, un stylo." "Ah, merci." En dan telden we van 0 naar 20 in het Frans . Daarna was het etenstijd. Ilknur kwam bij me en zei: "Ik mag geen harde dingen eten vanwege m'n beugel!" Dus ik wachtte op haar en we gingen dan samen eten .
 -SPEELTIJD-
De speeltijd was gedaan, en na de kring gingen wij naar de bib om boeken over CHEMIE, ons nieuw project. Onderweg naar de bib riep Aiko steeds: "Gevoelige oogjes dicht, gevoelige oogjes dicht !" Je weet wel... het glazen straatje... . Daarna was het tijd om naar huis te gaan .

Einde

Taniya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten