Aftel tot bosklas

maandag 20 januari 2014

Ja, hier ben ik weer !

Hey hallo daar !
Ja hoor, ik ben geen blogger .
Maar uhh, ik vondt het gisteren heel leuk !
Aangezien het zesde er niet was, zal ik vandaag uitleggen wat we allemaal hebben gedaan .
Ja, het zesde was weg, maar ik denk dat jullie dat wel door hadden . . .
Lien riep de kinderen naar binnen, en verwelkomde de vijfdes van Lut .
Dus, de eerste beste kruk die ik zag . . .
Natuurlijk die kruk met die gaatjes in, die is schattig .
We gingen het rijtje af van wie wat vertellen wou .
"Nee, nee, nee, nee, JA !"
Na 15 minuten was de kring gedaan, dat denk ik toch . . .
En wij hadden dus nammelijk TOETS !
Bedankt Suza, ik zit met dit liedje in mijn hoofd :
" Wat Maakt ons sterk ? Teamwork, wat maakt ons sterk ? Teamwork . "
Niet leuk dus !
Net had ik mijn potlood in m'n hand, nog een centimeter en mn potlood staat op het blad .
Ja, ja bijna . . .
SPEELTIJD !
Fijn, nu kon ik niet beginnen aan mijn toets :-(    - Niet blije smiley -
In de speeltijd zat ik gewoon op een bankje .
Oooooo, Jef is zoooo cuteee !
En ja daar gaat de bel, weeral .
Ik ren naar boven, en deze keer vergeet ik het niet, nee hoor, SCHOENEN UIT !
Ik loop de klas in en begin aan mijn toets . . .
-Een veeel te dik halfuur later -
" Lien mag ik nog een kwartiertje ? "
Ja, dat mocht !
Whuhuhu, Taniya, rustig, op je gemak, Relaaaaaax . . .
-Na een veel te klein kwartiertje later-
Joepieeeee, ik ben klaar, oke, dit is geen "joepie" waard omdat ik laatst was . . .
Ach ja , wat doe je er aan .
Frans begon, " Vous etes en et où " Dat denk ik toch . . .
Dit gaat raar klinken, maar het is waar !
Die (AMAZING) stem van Astrid Bryan zat in mijn hoofd . . .
Maar waarom, weet ik (helaas) niet .
Hierna gaan we eten .
Oke, ik stap naar de eetzaal, ik zoek mijn plaats en ga zitten !
Logica ! ( Zoals Wannes dus zegt )
Weeral, speeltijd . . .
Daar waren we aan het touwtje springen .
We deden van, hoe gaat je man heten, hoeveel kinderen ga je krijgen ?
Toen opeens . . .
Pepijn, Teun, Robbe, Julio en Ziggo naar ons toekomen .
Mwahaahahaha !
Die wouden ook touwtje springen !
Maar uhh, niet op onze manier !
Op een ietsje viezere manier, je wilt het niet horen !
Maar uhh, ik zal er niet teveel over praten . . .
Oke, De bel gaat en we gingen naar boven .
Wat deden we dan ?
A jah, de vijfdes van Lut gingen zwemmen .
Oei oei oei, ja maar ik ben iets vergeten te zeggen !
Er is een nieuwe jongen in onze klas, Achmed, hij komt uit Irak .
Oke, dus Lien stelde Achmed dan voor, Het was hier nog nooit zooo stil geweest !
" Jaa dat was echt super, en weet ge , dat techniek en al, ja, stoerr "
Ja hoor, het zesde is terug .
Niet dat ik boos ben dat ze terug zijn !
Het was gewoon zo stil en dan BOEM KNAL PATAT !
Het was zwemmen .
We deden wat dingen met de bal enzo van die dingen .
En daarna , niks aan de hand, hihi :-)  --->  :-(
De dag was om .
Daaaaag !
X-jes Taniya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten