Aftel tot bosklas

donderdag 17 december 2015

Hoi iedereen !
Deze week mag ik , Aude op de blog  schrijven .
Dit heb ik nog nooit eerder gedaan maar het lijkt me wel leuk!
Oooo ik kan niet wachten tot ik jullie alles kan vertellen !
Ok, even beginnen.

Het is bijna kerstmis , tof!
En bij kerstmis hoort een kerstfeestje .
We houden een kerstfeestje in de klas .
Met cadeautjes natuurlijk ,iedereen moet iets kopen voor minder dan vijf euro voor een bepaalde persoon .
Want we trokken een kaartje en daar stond dan een naam op en voor die persoon moet je iets kopen .

Kerstmarkt kan ook niet ontbreken.
Onze klas maakt dit jaar best veel hoor!
Even opnoemen :

-kaarsen
-kersenpitten kussentjes
-legoblok sleutelhangers
-lavendel badzout
en origami kerstbomen!                                                                            Origami is een plooitechniek.

Ik hoop dat het veel opbrengt !
Zo ik ben klaar met vertellen .
Doei iedereen en een prettige kerstvakantie !

Aude 17/12/2015

Geen opmerkingen:

Een reactie posten