Aftel tot bosklas

zaterdag 11 februari 2017

PORTFOLIO WEEK ! En meer over ons sportproject...

Hey hey, vandaag zal ik, Aude jullie vertellen over deze week.
Dit was geen gewone week, het was (hou je vast)
PORTFOLIO WEEK !!! 😵😵😵
Tam tam taaaaam !!!
Eigenlijk viel het wel mee, nu ik in het zesde leerjaar zit ben ik niet meer bang, want ik ben de oudste. Ik denk dat het bij iedereen wel gelukt is, bij mij is het alle sinds goed gegaan.
Het was ook wel leuk, mijn portfolio groepje was nog tof ! En we hebben veel extraatjes gehad met lekker eten ! 😃👌🏻
Ons sportproject is nog vol op aan de gang, we zijn al naar het Sportimonium geweest een paar weken geleden... en laatst stelden we om de beurt onze eigen sportfiche voor !
Ik had de klas wat bijgeleerd over badminton. 🏸
En binnenkort komt er een triatlon atleet op bezoek !
En ook werden we in groepjes verdeeld en moesten we een soort werkstukje maken, en ieder groepje had het over iets anders.
Mijn groepje, Waris, Victor, en ik hadden het over onbekende/vergeten/gekke sporten.
Wist je dat kaasrollen een sport is?
Wist je dat er kampioenschappen moddersnorkelen plaatsvinden in Wales?
Wist je dat zorbing op de oceaan verbannen is in de Verenigde Staten omdat het zo gevaarlijk is?
Zo, ik hoop dat ik jullie alvast iets meer heb bijgeleerd !
Dit was mijn blog.

Aude 11/02/2017




Geen opmerkingen:

Een reactie posten