Aftel tot bosklas

vrijdag 15 november 2013

Feeen-opmaaksalon !

Hey iedereen ,
Ik ben Taniya .
Je ziet het goed, ik ben niet blogger !
Maar één ding wil ik jullie wel duidelijk maken !
Ik (Taniya), Lolo, Mila, Roxana en Inani hebben een feeën-opmaaksalon gemaakt !
En ik wil jullie al zeggen dat:
Het SUPER geworden is !
Nog een beetje werk en alles is klaar !
Ik denk dat jullie het volgende week kunnen zien !
-Voor diegene die niet weten waar ik het over heb-  :
Er komen, zoals Julio zegt = "KOTS LELIJKE" feeën in het verhaal .
Wij probeerden een soort van vieze-feeën-look te maken .
Samen met Nissa, Tananiya en ROOSJE !
Dus we laten jullie volgende week ons filmpje zien !
En nog een berichtje voor Julio:
Je bent een SUPER-cameraman !

*Alvast bedankt voor diegene die ons geholpen hebben*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten