Aftel tot bosklas

vrijdag 22 november 2013

Het forum

Hallo beste bloglezers.
Deze week gebeurde er eigenlijk niet zoveel maar ik zal iets vertellen over het forum.
Onze klas moest het forum namelijk leiden.
Dus toen we dat hoorde gingen we al snel aan de slag.
Romy en ik mochten samen de act van Griet aankondigen op het forum.
Romy pakte een kladblaadje en ik pakte een pen.
En we gingen naar de gang.
Daar oefenden we hoe we ze gingen aankondigen.
Maar oefenen zou ik het niet echt noemen.
Toen dat klaar was waren we al klaar voor morgen op het forum.
De volgende morgen kwam ik op school en zat er ver niemand in de babbelhoek.
Maar laten we even doorspoelen naar het gedeelte waar we alles klaar maakten voor het forum.
We waren in de turnzaal en we moesten alle banken op z'n juiste plek zetten.
We moesten nog maar één bank doen, maar wie stond natuurlijk weer in de weg.
Ilknur!
,,Allee, uit de weg!!" Zei ik.
Uiteindelijk liep ze met slepende voeten weg.
En alles was klaar voor het forum.
Eerst nog even eten en dan..... Was het zover.
Shit!!!!
Romy en ik moesten heel het forum het doek omhoog houden waar de prezi op geschenen werd (op die prezi stonden alle acts van het forum).
Fijn.
Uiteindelijk na heel erg lang mijn arm omhoog houden die ik daarna niet meer voelde was het forum eindelijk gelukkig gedaan.
Nog even alles goed zetten en toen naar de het saaiste wat ooit bestond.
Muziekles.............

Billie 22/11/13

Geen opmerkingen:

Een reactie posten