Aftel tot bosklas

dinsdag 11 maart 2014

" Ja, Ik weet het, ik ben geen... "

Hoi klasgenoten,
Het was vandaag weer een super-dag !
Mooi weer, 15°c , zonnig, Uhh, laten we even doorspoelen !
Wat deed ik vandaag nu ook al weer ?
Ah ja, Mensen gelieve schuin in de lucht te kijken, zo kan je je het inbeelden !
Het was dinsdag, 8:23, Op de Oogappel, =Doorspoelen !
Allereerst kwam Julio me even herinneren dat we onze rekenboeken boven op Lien haar bureau moesten zetten .
En dat deden we ook !
Daarna pakte ik mijn fruitje, en Julio z'n " All Stars" .
Voor diegene die het niet weten, maar ik denk wel dat jullie het weten, het was turnen !
De klas kwam en we gingen met z'n allen naar boven !
Hehe, we zijn er, even snel omkleden, wachten op Lolo en Maria, en dan gaan !
Het was, ik denk toch Volleybal/Trefbal . Maar dat maakt niet uit, we maakten eerst vlug een team .
" Oke, het was eerst opslag voor mij " .
Taniya rent staat, Taniya gooit, Taniya SCOORT !
" Doorschuiven ! " Zei Maya .
Dus we waren aan het doorschuiven !
Denk ik toch. . .
Nu staat Inani aan de Opslag, en daarna Wannes en . . .
Zo kunnen we enkele sport-uren door gaan !
Ik stond vanachter, maar daar kwam de bal nooit, dus was ik even aan het dag  Sport-dromen .
Ik zat te sport-dromen over...
Justin Bieber die op het podium staat voor duizende-gekke-fans waarbij zijn broek naar beneden valt .
Dat was echt lachen, en je moest zien, een rode onderbroek met roze hartjes op !
Maar nu verder !
Even, klasgenoten, zijn jullie nog naar het wolkje hierboven aan het kijken ?
Zoniet, doe het dan !
Oké, Daarna was de turnles gedaan .
En dan was het speeltijd !
Ik had een druifje mee, zoals Aiko zegt: "Mmm, super lekker ! " .
En je wilt niet weten wat er nu in m'n hoofd zat !
Ja ja, ik zal het vertellen, je wilt het weten hé ?!
Nou, In onze film "Apart", heeft Arnisa een dom karakter, zoals Cat bij Sam & cat, of zoals Josje bij HalloK3, Ze denken raar in hun hoofd, dat karakter heeft Arnisa in onze film .
En dan zingt ze altijd voor de spiegel, ahhum, ja, kleuterliedjes .
En dit zingt ze dus in één van de scénes die we al opgenomen hebben .
" Daar heb je Dobus, en z'n vriendjes, Nina, Solly en de directeur . . . "
En nu zeg je, hoe kent Taniya dat liedje nu toch zo goed ?
Wel, omdat ik daar vroeger naar keek .
Dus dat zat ik weer te denken .
Tingelingeling, Daar gaat de deur bel !
Ik, Julio, Ilknur en Wannes moesten naar Mimi .
Daar werkte ik nog wat en dan . . .
TAM TAM TAM TAM - Het is frans .
Ik was een beetje te laat maar ja, ik maakte snel de mini-toets van frans en deed nog de oefeningen in ons cahier .
Ik schreef dan wat we voor frans moesten doen in m'n weekplan .
Maar ik ga nu niet ALLE  details zeggen van wat ik heb gedaan !
Dus, we moesten beneden gaan eten .
En dan was het speeltijd .
Lolo, Maria, Yaiza, Arnisa, Harninder en ik maakten een soort van, K3 show !
Voor diegene die niet weten wie k3 is . . .
<--- Dit is dus k3

Na de speeltijd deed ik . . .
Tam tam tam tam, mijn toets .
Ik was nog niet klaar met een paar oefeningen dus mocht ik het morgen doen .
SCHOOLS OUT !
Zo, dat was het dus !
En nu ga ik, met een diepe zucht .
( Heb ik van het gedichtje van Julio )
Toedeloeeee !
Taniya


Geen opmerkingen:

Een reactie posten