Aftel tot bosklas

zaterdag 1 maart 2014

Vier op een rij toernooi


Hey beste lezers, op vrijdag  28-02-2014 hebben we in de klas een vier op een rij toernooi gedaan.
Het ging zo: er waren 11 tafels en er waren 2 mensen per tafel. 
Degene die verloor moest naar de tafel met een getal eronder, de winnaar van de tafel moest naar de tafel met het getal erboven.
Als je aan tafel 11 zat was je heel goed bezig.
Wannes en Wolf hadden zo wel wat gewonnen omdat ze de hele tijd bij tafel 11 en 10 zaten  maar ja Wannes begon wel bij tafel 11.
Ik begon aan tafel 6 toen won ik en ging naar tafel 7 ik won weer en ging naar tafel 8 toen verloor ik en ging naar tafel 7 ik verloor weer en ging terug naar tafel 6 gelukkig won ik toen heel de tijd en  ik had juist gewonnen bij tafel 10 toen het gedaan was dat was wel stom want ik ging juist bij tafel 11 spelen "De King Tafel".
Oké na het toernooi was het Frans we zaten juist in een nieuw unité met dieren.
Eten en op de speelplaats was er niet veel te doen, basketten ging niet want het was aan het regenen en dus hielden we ons bezig tot de speeltijd gedaan was.
Na de speeltijd gingen we naar de projectvoorstelling van de klas van  Rudy.
Nog even in de kring en toen was t'school gedaan.
P.S. wat er in de ochtend voor het toernooi gebeurde weet ik niet meer zo goed.  

Savin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten